1444911118V9023.jpg

Cod: 9304

ISBN: 978-606-673-728-9

Editura:

Data aparitiei: 2015

Colectia:

Pagini: 184

Disponibilitate: rezervare

Responsabilitatea sociala corporativa si nevoia de noi principii in dreptul societar

Autor:

Principala noastra intentie este sa ne convingem cititorii ca a venit timpul unei schimbari de perspectiva asupra premiselor dreptului societar. Pe parcurs, vom demonstra in acest scop ca societatile comerciale si activitatea pe care o desfasoara nu mai pot fi intelese in mod izolat, ci numai ca elemente ale sistemului social mai larg, caruia ele ii apartin. Oferind cadrul in care societatile pot functiona, pentru a-si procura profit, el impune in acelasi timp „regulile jocului”, in afara carora, asa cum istoria ne-a invatat, nimeni nu poate castiga.

Cei ce suspecteaza ca agenda acestui proiect este exagerat de larga au probabil dreptate. Mai multe dintre conceptele si principiile tratate sunt, luate individual, subiect pentru o noua carte. Dar, prin faptul ca le ofera acestora prilejul de a se intalni, pentru a „rediscuta” proportiile de economic, etica sau social ale „fairplay”-ului ce garanteaza succesul societatilor comerciale, cartea noastra speram sa contribuie la progresul, teoretic si practic, al dreptului societar.

Responsabilitatea sociala corporativa si nevoia de noi principii in dreptul societar - Conducere

Alte numere ale revistei

PARTENERI UNIVERSUL JURIDIC

VA RECOMANDAM

museum