Cod: 9304
ISBN: 978-606-673-728-9
Editura:
Data aparitiei: 2015
Colectia:
Pagini: 184
Disponibilitate: rezervare
Responsabilitatea sociala corporativa si nevoia de noi principii in dreptul societar
Autor:
35.00 lei
rezerva din ujmag.roPrincipala noastra intentie este sa ne convingem cititorii ca a venit timpul unei schimbari de perspectiva asupra premiselor dreptului societar. Pe parcurs, vom demonstra in acest scop ca societatile comerciale si activitatea pe care o desfasoara nu mai pot fi intelese in mod izolat, ci numai ca elemente ale sistemului social mai larg, caruia ele ii apartin. Oferind cadrul in care societatile pot functiona, pentru a-si procura profit, el impune in acelasi timp „regulile jocului”, in afara carora, asa cum istoria ne-a invatat, nimeni nu poate castiga.
Cei ce suspecteaza ca agenda acestui proiect este exagerat de larga au probabil dreptate. Mai multe dintre conceptele si principiile tratate sunt, luate individual, subiect pentru o noua carte. Dar, prin faptul ca le ofera acestora prilejul de a se intalni, pentru a „rediscuta” proportiile de economic, etica sau social ale „fairplay”-ului ce garanteaza succesul societatilor comerciale, cartea noastra speram sa contribuie la progresul, teoretic si practic, al dreptului societar.